Vysokorýchlostný optický internet

v Humennom a okolí už od

11,25 €

mesačne

Optický internet

Fiber 30

Vhodný pre základné používanie internetu

Rýchlosť sťahovania

30 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

3 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

11,25 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

Fiber 500

Rýchly internet vhodný pre celú rodinu

Rýchlosť sťahovania

500 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

50 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

14,35 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

Fiber 1G

Ideálne pre prácu, hry a stereamovanie

Rýchlosť sťahovania

1000 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

100 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

21,55 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

*Výška zriaďovacieho poplatku

*jednorazový poplatok za zriadenie bez viazanosti  150 €

*jednorazový poplatok za zriadenie s viazanosťou na 12 mesiacov  80 €

*jednorazový poplatok za zriadenie s viazanosťou na 24 mesiacov  1 €

WIFI internet

Neponáhlam

Vhodný pre nenáročnú domácnosť 

Rýchlosť sťahovania

5 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

1 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

10,90 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

Nečakám

Vhodný pre bežnú domácnosť 

Rýchlosť sťahovania

15 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

2 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

13,70 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

Nestíham

Vhodný pre bežnú domácnosť 

Rýchlosť sťahovania

25 Mbit/s

Rýchlosť odosielania

2 Mbit/s

Časovo a dátovo

Neobmedzený

20,60 €

mesačne

+ poplatok za zriadenie (jednorázovo)*

Potrebujete poradiť, alebo máte nezodpovedané otázky? Zavolajte nám

Najčastejšie otázky

Ak napríklad uzavriete zmluvu na 24 mesiacov, platíte jednorazový poplatok za zriadenie – jedno euro. Následne platíte už len mesačný poplatok v závislosti od vybranej rýchlosti internetu.

Ak vám u existujúceho poskytovateľa práve končí viazanosť, resp. využívate služby internetového pripojenia bez viazanosti, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Na základe vašich osobných údajov vám pripravíme zmluvu a dohodneme si termín inštalácie. V prípade, ak máte internet viazaný ešte do určitého obdobia a nie ste s poskytovanými službami spokojný, pomôžeme vám s ukončením zmluvy u súčasného poskytovateľa. Zvyšnú viazanosť zaplatíme za vás (najviac však 3 mesiace). Stačí, ak sa pri objednávaní preukážete existujúcou zmluvou o pripojení (kde je definovaná vaša viazanosť) a poslednou faktúrou za služby (s vašim menom a adresou prípojky).

Nepotrebujete. Potrebovali by ste ho iba v tom prípade, ak by ste chceli využívať internet po celom dome bez káblov a pripojiť tak k internetu aj notebook, mobil či tlačiareň. Tak by ste mohli byť pripojený k internetu aj mimo počítača (pripojeného prostredníctvom kábla) a prácu či zábavu si vychutnávať v pohodlí, napríklad i vonku na terase.

Nie. Môžete používať existujúci, ak ho nemáte od súčasného poskytovateľa len v prenájme.

Približne 40 – 90 minút. Okrem samotného pripojenia internetu je samozrejmosťou
aj nastavenie Vášho počítača.

Kábel je vhodný vtedy, ak potrebujete prenášať veľké množstvo dát. Napríklad veľkých súborov, obrázkov, HD videí, hier. Nevýhodou je, že ak je kábel príliš dlhý, láme sa v rohoch, čo signál oslabuje.

Bezdrôtové pripojenie (wi-fi) umožňuje byť mobilným v rámci domácnosti, bytu, či firmy. To znamená, že sa môžete voľne pohybovať v dosahu signálu v byte, v dome, či v jeho okolí, alebo firme. Nemusíte ťahať žiadne káble. Obmedzením však je, že wi-fi je vysielané v negarantovanom pásme 5 GHz, ktoré môže používať každý. Tak sa môže stať, že sa budete navzájom rušiť so susedou. Pri bezdrôtovom pripojení nemáte stabilnú rýchlosť ako na kábli.

Vplyv na pomalosť môže mať viacero faktorov, aj keď pri pripojení k optickej sieti by k takému problému nemalo dochádzať. Môže ísť o systémovú poruchu a výpadok na našich zariadeniach, čiže je problém u nás. Dôvodom pomalého načítavania, mrznutia, či sekania, môže byť taktiež záťaž na web stránke, na ktorej sa práve nachádzate, ako aj to, že k internetu je pripojených naraz viacero členov domácnosti na rôznych zariadenia (nevynímajúc sledovanie TV, prípadne telefonovanie).

Podľa našich skúseností, najčastejším dôvodom je rušenie wi-fi routerom, a to až v 99 % -tách, preto je najideálnejšie, čo aj odporúčame, mať pripojenie cez kábel. A takisto býva často problém v samotnom počítači (zavírenie, zahltená pamäť). V každom prípade, pre uistenie sa, kontaktujte našu zákaznícku linku 0918/780 325 (alebo e-mailom: info@skytel.sk). Hneď dokážeme zistiť, či je problém u nás – na našich zariadeniach, a takisto vieme prostredníctvom vzdialenej pomoci – programu Team Viewer – zrealizovať priame pripojenie na Váš počítač a problém odstrániť, ako keby bol technik u Vás doma.

V prípade výpadku, ako „prvú pomoc“ môžete urobiť nasledovné:

1. vyskúšajte, či nie sú uvoľnené prívodné káble internetovej siete
(zo zásuvky, na počítači, na routeri, atď.)

2. ak po tejto skúške internet nenabehol, vytiahnite na 10-20 sekúnd zo zásuvky hlavný prívodný kábel internetu.

Toto môžete urobiť aj s ostatnými prívodnými káblami, ktoré vedú z/do počítača, routera, atď. Ak ani jeden z uvedených bodov nepomohol spustiť internet, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum.

Máte záujem o túto službu?

Vyplňte nezáväznú objednávku a my sa vám ozveme.